You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ליגת האלופות - רמת השרון, נערים ב' - ארצית דרום
עושים כבוד לדגל המדינה. שחקני הפועל רמת השרון בסיום המשחק ההכתרה (צילום מטעם הקבוצה)

ליגת האלופות - רמת השרון, נערים ב' - ארצית דרום

הקבוצה של גל אדיר הפסידה רק במשחק ליגה אחד וסיימה עם אחוזי הצלחה גבוהים מאוד. בעונה הקרובה נראה אותה בליגת העל של שנתון נערים א'

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

פינת "ליגת האלופות" - פינת הפרגון שלנו לקבוצות שזכו באליפות רשמית בשנתוני הנוער והנערים, מאירה היום על קבוצת נערים ב' של הפועל רמת השרון - אלופת ארצית דרום, שבזכות ההישג שעשתה יזכה המועדון מהשרון בייצוג בליגות הבכירות בכל השנתונים. בשנתון נערים ב' הפועל רמת השרון תזכה בעונה הבאה לייצוג בליגת העל לאחר שלוש עונות בליגה הארצית.

הפועל רמת השרון ערכה בקיץ האחרון רענון משמעותי בקבוצה, כשלצד קליטת כמות נכבדת של שחקנים היו גם לא מעט שחקנים ששוחררו. אחרי שליש ראשון, שאותה סיימה הקבוצה עם צבירה של 26 נקודות מעשרה משחקים ובמרחק 4 נקודות מהמוליכה, סקציה נס ציונה, רצף של 5 ניצחונות, מהם 0:1 במשחק חוץ על סקציה נס ציונה, סלל את דרכה של רמת השרון לפסגת הטבלה בתום הסיבוב הראשון עם יתרון נקודה אחת על פני נס ציונה, שהייתה לסינדרלה של מחזור הגביע אחרי שהדיחה את מכבי חיפה מצמרת ליגת העל.

את הסיבוב השני רמת השרון המשיכה בפורמה טובה ובתום שני שלישים של עונה מצאה את עצמה בפסגת הטבלה עם יתרון של 5 נקודות על פני נס ציונה. מחזור אחד לפני תום העונה, רמת השרון אירחה את נס ציונה למשחק עונה, בסיומו זכתה בניצחון 0:4, שיצר פער בלתי ניתן לסגירה של 8 נקודות - מה שנתן את האות לחגיגות הזכייה באליפות, עם צבירה של 77 נקודות מ-90 אפשריות ועם יותר מ-85 אחוזי הצלחה.

רמת השרון נערים ב' (באדיבות הפועל ניר רמת השרון)
היו חזק על המשמר. שחקני רמת השרון חוגגים את הזכייה באליפות (צילום מטעם הקבוצה)

למרות היותה קבוצת ההתקפה הטובה בליגה עם 86 כיבושים, הפועל רמת השרון לא זוכה לייצוג בצמרת הגבוהה של טבלת מלך שערי הליגה ורק 3 שחקנים משורותיה סיימו עונה עם סך דו ספרתי של שערים - נתון המעיד יותר מכל עד כמה מדובר בקבוצה, שלא נשענה יתר על המידה על יכולת של מספר מצומצם של שחקנים. נועם פרלשטיין סיים את העונה כמלך השערים עם 13 שערים, הבלם והקפטן -איתי רותם ויהונתן סבן כבשו 10 שערים כ"א. הגנת הקבוצה בראשות השוער אוריה בלזם והבלם עמית רבינוביץ' ספגה רק 17 שערים - כמות השערים הנמוכה בליגה.

את הקבוצה הוביל להישג הגדול הוא המנהל המקצועי החדש של המחלקה, גל אדיר - קשרה האחורי של קבוצת הבוגרים בעבר, ששיחק בשנות ה-90 במדי בית"ר ת"א בליגת העל. בראיון שהעניק ליונתן גינזבורג בכתבה באתר ONE, ציין גל אדיר את החוזקות של הקבוצה: "נתון ראשון וחשוב הוא כי הקבוצה מורכבת ברובה משחקני בית. 15 שחקני בית מתוך 24 בסגל. כל השחקנים שהצטרפו הפכו מהר מאד לשחקני בית לכל דבר ועניין. הצוות מקצועי עטף את הקבוצה בכל רגע ורגע. אני גאה בשחקנים שלי אחד אחד. אני גאה ומאושר, זו עליה שנייה ברצף עבור הצוות ועבורי. שנה שעברה עלינו עם נערים א', שרק נמשיך ככה.".

רשימת השותפים להצלחה גדולה: ""מנהל הקבוצה איציק, שהוא אבא של כל השחקנים, תמיד דואג, חיובי, משרה אווירה טובה, בטחון ועושה זאת בהתנדבות מלאה ובאהבה גדולה כבר שנה שנייה ברציפות. הוא שותף מלא שלנו להצלחה גם השנה וגם שנה שעברה. מאור קדוש, עוזר המאמן, שהוא הפרטנר הכי מושלם שיכולתי לבקש לעצמי, שהוא מאמן כמוני ללא הבדל ואנחנו משלימים זה את זה ונהנים לעבוד יחד ועושים זאת כבר שמונה שנים"."אורן רותם המנהל המקצועי, שתמיד תומך, מאתגר ונמצא שם לכל דבר. דני יונה שדואג לנו, תמך וסייע לאורך כל השנה. רונן וייס, מאמן הכושר, שעבד עם הקבוצה במהלך השנה. עברנו עונה מפרכת, מאתגרת, עם הרבה תהפוכות, אבל האופי, הרצון והיכולת של כל אחד ואחד מהשחקנים שלי הביאה אותנו עד הלום וזה הכל בזכותם. שנשמע בשורות טובות, שהחטופים יחזרו במהרה ושהחיילים יחזרו בשלום בריאים ושלמים".

בעונה הקרובה תשחק הקבוצה בליגת העל של שנתון נערים א'. אחרי שקבוצת שנתון 2007 בעונת החזרה של המועדון לליגה זו, הייתה להפתעה הגדולה של העונה, אותה היא סיימה במקום השישי בטבלה, מצפה לקבוצת שנתון 2008 אתגר גדול בדמות השתלבות מוצלחת בליגה הבכירה של שנתון נערים א'.


די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

חדש באתר

דעה: קבוצות נוער אמורות להיות חלון ראווה של תוצרת מחלקת הנוער. השקעה כספית נכבדת בשחקני חיזוק עושה עוול לשחקנים ותיקים ב...